Çarşamba, Eylül 30, 2009

musteri hizmetleri hikayeleri

zaman: 9/30/2009
Ben yerimde duramadığım için daha doğrusu susup oturamadığım için her yerin müşteri hizmetlerini bilirim.Maziye şöyle bir bakmak gerekirse...
Kontörüm fazla fazla gittiği için Turkcellden şikayetçi oldum ve 100 kontör kadar iade aldım.
Sonra kardeşime bedava dakikalar vermişlerdi ama bana vermediler.Ben düzenli kullanıcı olduğum için cezalımıyım dedim (Bundan bişey çıkaramadım ama bu sene aveaya geçtiğimde turkcell yalvar yakar olmuştu içimde kalmasın diye bunu yüzlerine vurdum)
Geçenlerde Lcwden aldığım bi pantolonu diz yaptığı için değiştirmek istedim.Yanlışlıkla etek olarak kaydetmişler.Herkesi ayağa kaldırdım ispat edemediğim için çok uğraştım ama son çare olarak ben vazgeçtim eteğimi geri verin bana deyince eteği veremediler pantolonu iade aldılar :)
Ondan önce de babama bi tlf almıştık.Telefonun menüsünde varsayılan ayarlarda Turkcellim menusu var ama orjinaline bakılırsa olmaması gerek.Telefonu aldığımız yere zaten gıcıktım Nokiayı Turkcelli heryeri aradım bunlar sizin hediyelerinizi parayla satıyorlar diye :) Ama kimse oralı olmadı.Sorun değil dedim benimki insanlık vazifesi :P
Sonra o markete gittim direk kendilerini şikayet ettim.Şikayet kutusuna yazdım tınlamadınız hatta beleş olsun diye mail adresi verdim ama nerdeee dedim.Mallarınızın kalitesi düşüyor sizin vurdum duymazlığınız artıyor dedim.Müşteri olarak memnun değiliz haberiniz olsun dedim.Hakkatende ordan aldığımız markalı ürünler de kalitesiz oluyor anlamadım gitti.Hele de şu Ace çamaşır suyu iğrenç yaa.Bununla da en kısa zamanda ilgilenmeyi düşünüyorum.Sanırım Acenin fabrikasına numune göndercem.Hatta hazır gaza gelmişken mail atıım :)))

2 yorum:

ayci dedi ki...

sen yakinda feysbuku ve blogrida kapattirirsin :D

Seyyah dedi ki...

Düşünüyorum da ayci beni tehdit ediyo diye seni de şikayet edebilirim :)
Ama seviyom seni ben yaa...

Seviyorum ama kimi
En güzel fotografların sahibini
Nasıl anlatsam sana
İlk kez şiir yazıyorum berbatım anlasana... :)))

(napim yaa çok düşündüm aklıma bişey gelmedi )

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea