Cuma, Ekim 02, 2009

Kurtlar Vadisi Cikmazi

zaman: 10/02/2009
Bu nasıl bişeydir anlamıyorum.Erkeklerimizin tamamı perşembe geceleri meşgul çünkü dizileri var, kadınlarımızın hepsi uyanık çünkü perşembe gecesi her türlü gizli saklı işi çevirebilirler.
Adamlar düşünüyo bu kadın dizi keyfimi bozmasın da ne yaparsa yapsın diyo.Neyse konumuz o değil.Diziyi izleyenler için bişey yok ama benim gibi izlemeyenler için sorun büyük.
Fox Tv de Sıkı Dostlar, Cnbc-e de Closer, Show Tv de Var Mısın Yok Musun, Atv de Parmaklıklar Ardında vesaire vesaire...Raiting savaşının kurbanı ben oldum :))
Ben aslında sevdiğim dizilerin gününü dahi bilmem.Zap yaparken bakarım  hıı ben bunu seviyodum derim izlerim.Dün kırk parça oldum resmen.Şikayetçiyim bu kurtlar vadisinden :))

Bu arada Ace mailime cevap vermiş telefonunuza ulaşamıyoruz lütfen sizinle iletişim kurabileceğimiz bi telefon numarası bildirin demişler.Bakalım sonuç ne olacak.
Sonra ben bugün düşündüm.Bu toplumun yararına davranışlarım için amme vazifesi maaşı almam gerektiğine karar verdim :) Eğer maaş alırsam siz vergi verdikçe ben şikayet etmeye devam edicem.Bu ne süper bişey yaa :)
Kararlıyım büyüyünce şikayetçi olacam.


Ek: İlerki günlerde Aceyle güzel güzel konuştuk.Ürünlerini nasıl kullanacağımızı anlattılar.Ürünümüzde sorun yok sizin kullanımınız hatalı dediler.Çamaşır suyu sıcak suyla kullanılmazmış ve eğer çamaşır suyunu bardağa döktüğünüzde bulanık bi görünümü olduğunu düşünüyorsanız bu onun parfümlü özel formülünden kaynaklanıyor olabilirmiş.

2 yorum:

ayci dedi ki...

persembe günleri erkek arkadasim AGIR ABI gibi konusuyor - sebebi buymus - dünde kendisinden ögrendim! tavir degisiyor resmen!

Seyyah dedi ki...

Perşembe günü bunu yapan cuma ne yapar Allah bilir... :)
Mazallah kafana silah falan dayar dikkat et.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea