Cuma, Ekim 09, 2009

Yok Boyle Bisey yaa

zaman: 10/09/2009
Bazen bişey anlatmakta öyle zorlanıyorum ki anlatmasam ölürmüyüm diye düşünüyorum.

Dün gece kabus gördüm.Aslında kabus değildi normal bi rüya olarak başlamıştı.Ben rüyamdaki kadına benim bi dileğim olduğunu gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini soruyordum.(Sanırım kadın medyum tarzı bişeydi.)Tam cevap verecekti ki bi anda beni öldürmeye kalktı.
Bu tür durumlarda çığlık atamam gibime gelirdi ama dün küt diye çığlık atarak uyandım.
Uyandığımda sırt üstü yatıyordum halbuki ben hiç sırt üstü yatamam.Hem o kalp gözü açık amca "Kızım sen sırt üstü yatınca kabus görüyorsun hiç dikkat ettin mi" demişti ( Bu amca rüya değil bunu bana gerçekten söylemişti) Evet dün dikkat ettim amca haklı.
Uyandığımda aklıma ilk gelen şeyler
-Hıımm amca haklıymış...
-Üüfff kadın cevap verseydi de sonra uyansaydım bari...
-Uyusam rüyanın devamını görürmüyüm yoksa ölürmüyüm acaba...
-Korkuyorum ve yanına sokulacağım biri yok.
-Ben gerçekten yalnızım....

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea