Salı, Ekim 27, 2009

Simdi ne olacak

zaman: 10/27/2009
Bu aralar kendimi sorun çözme moduna sokmuşum hiç bişeyi oluruna bırakamıyorum.
Senelerdir es geçtiğim bi çok şey şimdi ve acilen hallolmalı gibi geliyor.
Haliyle bu neden böyle-bu niye böyle diye sorular beynimi kemiriyor.
Sonra en ufak şey benim gözümde imkansıza dönüşüyor.
Sonra kafaya daha çok takıyorum
Sonra saçım dökülüyor uykum kaçıyor

Sonra sıkılmamak için örgü örüyorum.
Sonra ördüğümü beğenmiyorum söküp tekrar örüyorum.
Ben kendi elimle kendimi sıkıntıya sokmayı becerebiliyorum.
Ama çıkarmayı beceremiyorum...



2 yorum:

ayci dedi ki...

bere biraz uzun sanki ama yinede güzel...bir dert olmus bu ördügün!

Seyyah dedi ki...

Bereyi tam 3 kez söküp ördükten sonra bu hale getirdim.Resimlerim seninkiler kadar güzel olmadığı için ebatlar alakasız görünebilir.Yada şöyle söyleyim: atkıyı bolca katladım bereyi üstüne koyup resmi yakından çektim.Belli ki yanlış yapmışım :)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea