Cuma, Kasım 13, 2009

Allahim Neden Benim ingilizcem yok

zaman: 11/13/2009



Şuan o kadar çok ama o kadar çok üzgünüm ki anlatamam.
Yaa niye benim ingilizcem yok.
Önümde bi sınav var onu geçeyim söz ingilizce öğrencem diyodum ama daha acil yaa.
Üstelik tamamen duygusal pardon kadınsal.
Üüfff ne yapsam bilmiyorum.
Ben bu çantayı istiyorum yaaa çok istiyorum.
Şurada gördüm ama siteden hiç bi halt anlayamadım.
Biri bana bunu alsın, hediye etsin yada almama yardımetsin.Ama bu çanta benim olsun :(



İstiyorum banane istiyorum :(

4 yorum:

ayci dedi ki...

bunu almakta bir sorun yok - taaa burdan anlatmasi biraz zor. hic mi etrafinda biri yok bilen ya :S

Seyyah dedi ki...

Vardır canım olmaz olur mu :)
ben heyecan yaptımda ondan böyle şey oldum.Ne zamandır çanta beğenmeye çalışıyodum.Bugün bile baktım beğenemedim.
Şimdi teee nerden bi çanta beğenince psikolojim şeyoldu :)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Bilgilerinizi gönderin ben size yardımcı olayım...

Seyyah dedi ki...

@Recep Hilmi Tufan
İlgin için teşekkür ederim.Eğer bi çıkış yolu bulamazsam yardımını isterim...

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea