Pazartesi, Kasım 16, 2009

Bi Çek Git Yaaa

zaman: 11/16/2009
Dip Olmayan Not:Aslında ben başlığın küfür versiyonunu seviyorum ama hala dilimi tutmayı becerebildiğim için kibarlaştırdım...

Ben müşteri hizmetleri temsilcisi falan değilim.
Halkla ilişkiler uzmanı değilim.
Danışma yada danışman değilim.
Buna rağmen durmadan insanlara laf anlatmak zorundayım.Bu öyle sıkıcı bişey ki öyle böyle değil.
Hayatımda olmaması gerekirken olan insanlar var ve bunun kontrolü elimde değil.
Durum böyle olunca ne yapıyorum? Bu insanlara ağzıma geleni sayıyorum.
Onlar ne yapıyo? Hiç :S
Allahım sapıtıcam.
Eşşek kadar adamlara herşeyi söylüyorum (Tabi küfür falan etmeden) Ama hiç tınlamıyorlar.
Üstümü başımı parçalamak istiyorum.
Her seferinde -bunu da yaparsam kesin alınır, hatasının farkına varır falan deyip ibreyi yükseltiyorum ama yok.
Adam bildiğin MAL.

Söyleyimde içimde kalmasın dedim...

2 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

deşarj olman lazım bu kadar sözden sonra iyi gelmesi lazım :)

Seyyah dedi ki...

Evet iyi geldi.Bi de şimdi İ Love You Baby dinliyorum süper oldu süper :)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea