Çarşamba, Kasım 04, 2009

Flormardan Süper Supriz

zaman: 11/04/2009


Yukarıdaki makyaj malzemeleri  flormarın bloggerlara destek kampanyası dolayısıyla bana gönderdikleri hediyeleri.Paketi alınca ne kadar mutlu oldum anlatamam.
Flormarın kalitesini zaten biliyordum ama yeni ürünlerini takip etmemiştim.Şuan tüm kalbimle yazık ettiğimi düşünüyorum.Nedense aklımda pahalı bi marka gibi kalmış ve bende cimri olduğumdan uzak kaçmışım. :)
Bugün ürünler elime  geçtiğinde onları denedim ve bundan daha dandik markalara yatırdığım paraları düşündüm.Kendime bir kez daha hayret ettim.
Şimdi tek tek ve objektif olarak deneyimlerimi aktarıyorum.



Önce baş parmağıma ojeyi sürdüm.
Şişede biraz koyu duruyordu ama tırnağıma sürünce renginin tam benlik olduğuna karar verdim.
Tırnağıma plastik yapıştırmış gibi durmayan doğal bi görünüm verdi.
(Merak edenler için oje supershine serisi 18 numara)



Sonra Supershine Lip Gloss'u denedim.Dudaklarım zaten güzeldir ama bu lip glossla gerçekten harika oldular.O kadar dolgun bi görünüm veriyorki bence ince dudaklılar özellikle denemeliler.Ayrıca dudaklarımdaki simli parlaklık görülmeye değerdi.Açık söylemek gerekirse hemen gidip bunun kırmızısını almayı düşünüyorum.Kurban bayramında kırmızı ojelerimle süper olacak :)



Sırada yine supershine serisinden olan 501 numara rujum var.
Aslında rengi benim kullanmaya alışık olduğum tarzda değil ama dudakta mat çok hoş bir duruşu var ve bu rujun gözüme girmesine yetti de arttı.Lip glosstaki gibi dolgunluk vermesi de cabası oldu.



Gelelim great look mascaraya.
Mascarayı kolaylıkla sürdüm kirpiklerimde gayet hoş duruyorlar.
Ama benim için akıp akmayacağı çok önemli.
Helede önümüzün kış olduğunu düşününce buna özellikle dikkat ediyorum.
Bunu test edip konuya eklemeyi planlıyorum.



Son olarak flormarın parfüm serisinden bahsetmek istiyorum.
Ben içlerinden soul'ü beğendim iş arkadaşımsa heart'a vuruldu.


Not:Bu işi acayip ciddiye aldım.Eğer hediyelerden dolayı reklam yapmaya çalışsaydım kesinlikle konuyu bu kadar yaymazdım.Flormara bu jestlerinden dolayı özellikle teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea