Cuma, Kasım 06, 2009

Parfümlendim

zaman: 11/06/2009
Uzun zamandır burnum iş yavaşlatma eylemi yapıyordu o yüzden haftalardır bir parfüm beğenemedim gitti.Ordan burdan deodorantlarla idare edip duruyordum.Bu gidişe bir dur demenin zamanı gelmişti ve flormar sayesinde bunu başardım.Şurda bahsettiğim pakette yeni parfümlerinin testerlarıda vardı içlerinden soul isimli  kokuyu beğendim ve bugün gidip aldım.Bunda durmadan -abla parfümeriye gidelim koku şuan bitiyormuş gibi hissediyorum çok beğendim. diyen esmer şeyisi arkadaşımın payı büyük oldu.Kabaca söylemek gerekirse beynimi yedi.Sonra gittik aldık işte o heart aldı bende şunu....


Makinası olan fotograf çekiyo kardeşim.Devlet benim gibilerin fotograf çekmesini yasaklamalı diye düşünüyorum :)

PS:Blogum gittikçe tuhaflaşıyor gibi görünsede asıl tuhaflaşan benim onun suçu yoktur bu da böyle biline...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea