Perşembe, Kasım 26, 2009

Annem Diyo

zaman: 11/26/2009
Benim annemin anlattığı kısa bi hikaye vardır.
Karı koca arasında bi diyalog geçer ve karısı adama ağzına sıçayım der.
Adam şok olmuş hiddetlenir -sen bana nasıl böyle dersin, ben senin kocanım, ben erkeğim, ben şöyleyim ben böyleyim  bilmem ne bi ton laf söyler ve kadının üstüne yürür.
Kadın gayet sakin bi şekilde durur adamın yüzüne bakar ve bana kızamazsın der.
Neden der adam.
Ben sana herif senin ayağına  sıçayım dedim ses çıkarmadın, herif ben senin bacağına sıçayım dedim ses çıkarmadın, herif ben senin ağzına tüküreyim dedim ses çıkarmadın..
Şimdi ağzına da sıçarım dediğimde bişey diyemezsin der.Adam durur haklısın der...
Şimdi bu hikayeyi niye anlattım?

  • İnsanlara taviz verirken ufak bişey olup olmadığına bakmamak lazım.
  • Olsun yapsın bu benim yakınım dememek lazım.
  • Bu kuralı da hayatın her alanında uygulamak lazım.... 

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea