Çarşamba, Aralık 09, 2009

Anlatamadım

zaman: 12/09/2009
Senelerdir etrafımdaki herkesten rica ettim olmadı
Emrettim olmadı
Tantana çıkardım olmadı olmadı olmadı.
Yaa ben niye anlatamıyorum.
Eşyalarıma dokunulmasından  hoşlanmıyorum, sinirleniyorum,çıldırıyorum.
Arkadaşım çok acayip eşyalar kullanmıyorum ellemeseniz ölmezsiniz o kadar ilginç değiller.
Çok istiyorsanız gidin kendinize aynısından, bulamıyorsanızda benzerinden alın.
Ama artık yakamdan düşün yaa.
Özel eşya özel hayat diye bişey var ve sizin gibi dingiller önemsemese de benim için önemli.
Elalem birbirinin donunu bile giyiniyor ama ben böyle değilim kalemimi bile paylaşamıyorum artık anlayın yaa.
Bi durun düşünün ben sizin eşyanızı elliyormuyum? istiyormuyum? kullanıyormuyum?
Yok abi hakkaten kapasite meselesi bu.Anlamıyorlar.
İnternette bu duruma çözüm bulamayıp kötü şeylere başvuranları okumuştum.
Diş fırçasını klozete sokanlar, saç fırçasını bilmem neye bulayanlar vs.
Adamlar haklı.
Siz kullanmaktan vazgeçmezseniz bende böyle intikam alırım diye düşünmüşler.
Allah canımı alsın ki yaparım.Bakın uyarıyorum!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea