Çarşamba, Aralık 23, 2009

Küçük Bir Hesap

zaman: 12/23/2009
Tarih bir kez daha tekerrür etti ve yanıma çok bilmiş bir kadıncağız daha geldi.
Bana akıl sormaya gelmiş hesapta ama benim önerimi  düşünmekten çok beni kendi fikrine ikna etmeye çalıştı.
Söylediklerim mantıklı geliyor ama işine gelmiyordu.
Canı sıkıldı...
Tahminimce benimde canımı sıkmak istedi.
Bi ara  sessizlik oldu sonra alakasız bi şekilde arabanız var mı dedi?
Tabi babamın var dedim.(Niye tabi demişim ki :S )
Kendi adınıza arabanız olup olmadığını soruyorum dedi.
Yok dedim.
Biraz durdu bi yere telefon etti naber nasılsın muhabbetinden sonra, bende bugün araba alıyorum da çok yoğun olcam falan dedi.
Gülümsedim :)
Normalde olsa aklından ne geçirdiğini merak ederdim ama bu sefer merak edilmeye değer bile bulmadım.Hiiçç umursamadım.
Takdir-i ilahi işte az önce kadın yine bir hevesle geldi noterde işim vardı eşimde buraya gelecek falan dedi.
İyi dedim buyrun hoşgeldiniz.
Oturdu ama duramadı ben bi vekalet vercem bari zaman kaybı olmasın verip geleyim dedi.
Notere gitti geldi tüühh vekalet ücreti  artmış param yetmedi dedi.
Neyse lafı uzatmayayım yeterince uzadı zaten.
Bana araba alıyorum diye hava atmaya çalışan kadın 35 Tl vekalet ücretini benden borç almak zorunda kaldı.

Küçük hesaplarla birini ezmeye-üzmeye çalıştığınızda Allah bunu yanınıza bırakmıyor bence.
Normalde olsa hahaha 35 Tl paran yok araba alıyorum diye hava atmaya kalkıyorsun diye dalga geçerdim.
Ama bu kadıncağıza acıdım dalga geçmedim...



0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea