Salı, Aralık 08, 2009

L'oreal Casting Creme Gloss Parlatici Krem Boya

zaman: 12/08/2009
Aslında bu konunun başlığı denemesem çatlardım olmalıydı.Günlerdir kendimle boğuşuyorum denedim rahatladım :)
Valla ne yalan söyleyim öncelikle benim gibi boya acemilerini düşünüp kolay bi kullanım geliştirdikleri için l'oreale teşekkür ediyorum.Gerçekten müthiş kolay oldu.üstelik saçıma sürdüğümde rahatsız edici bi koku yaymadı.Bekleme süresi de 20 dk olunca daha da bi sevindim.Ne de olsa aceleciyim.

Şimdi saçlarımda Casting Creme Gloss 535 numara çikolata kahve  var.Saçımda parlaklığıyla yumuşaklığıyla o kadar doğal ki Söylemesem boya olduğu anlaşılmaz gibi geliyor.
(tabi beni önceden tanıyanlar rengi ayırt eder o ayrı mesele...)
Bana en güzel gelen taraflarından bi tanesi tenimde boya kalıntısı olmaması oldu.Alnıma kulağıma falan hiç bulaşmadı.
Şimdi iyi ki denemişim diyorum.
İnternet siteleri burada ve bence göz atılmaya değer

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Kendin mi boyuyorsun saçlarını, yani kendi kendine :)
Ben henüz tek başıma boyama olayına giremedim de, sürekli arkadaşlarım boyuyor. Varsa şunun bi kolay yolu, bana da öğret ;)

Seyyah dedi ki...

Annemden yardım aldım canım o kadar da değil yani :)
Ama saçların uzun değilse kendin boyayabilirsin gerçekten o kadar pratik yani.Siteye girdiğinde hazırlanışının videosu var bakmadıysan bi bak derim.

Unknown dedi ki...

hehe :) tamam o zaman, keni kendime boyayabilmenin bi yolunu bulursam sana da anlatırım :)

teşekkür ettim ;)

Seyyah dedi ki...

Reca ederim efenim ne demek ;)

Unknown dedi ki...

Bende şimdi aynı renkle boyadım süper parlıyo ama değişmedi gibi saçımın rengi, bakalım farkedilcek mi:)

Seyyah dedi ki...

Tuğçe eğer saçın önceden koyu renkse boyanınca pek farkedilmiyor.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea