Pazartesi, Aralık 14, 2009

Durun çok sinirlendim

zaman: 12/14/2009
Haydins'in şu postunu gördüm de sinirlerim zıpladı.
Milletin eşşek yüküyle para döküp aldığı ve hiçbirşeye benzemeyen ugg botlara gönderme yapmış ama yorumsuz gönderme...
Çok ta iyi etmiş ellerine sağlık.
-Mal hiç bişeye benzemiyor.
-Bence çok pahalı.
-Herkeste var.
-Herkes almaya devam ediyor :S
Niye
Çünkü moda!
Allah Allaahhh o niye yaa.
Sinir oluyorum.
Taraklı ayaklarıma o sivri burunlu ayakkabıları sırf moda diye giymek zorunda kalmanın acısını ben bilirim.
Şimdi çok bilmiş bir iki kafa giymeseydiinnn zorlamı giydirdiler heheheee der
O kafalar fazla sevinmesin.
Çünkü öyle bi dönem geldi ki ayakkabıcılarda sivri burundan başka ayakkabı bulamadım.
Spor ayakkabılarda kumaş pantolon altına giyilemediği için olan bana oldu...

İstanbulda yaşarken karlı bir kış günü Atriuma gitmem gerekmişti.
O civardaki insanlar hadi Uludağa gidelim kayak yapalım tarzı yaşıyor olmalı ki camdan kar yağdığını gören herkes kayak takımlarıyla giyilen o acayip kıyafetlerle alışveriş merkezine gelmişti.
Görgüsüzlüğün böylesine yuuuhhh dedim...
Muhtemelen o insanlarının çoğunun arabası var.
Oraya arabanla girip çıkacaksın AVM de çok mu üşüyosun noluyosun.
Sonra biz (biz=acayip giyinmeyenler) sana hiç gıpta etmiyoruz havan falan da yok.

Aklı başında bir adamcağız demiş ki:
Kadınlar ne erkekler için ne de kendileri için giyinmezler.
Kadınlar diğer kadınlar için giyinirler.
Bence süper bi söz..



0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea