Pazar, Aralık 13, 2009

İngilizcem Yok Peki Türkçem ?

zaman: 12/13/2009


Hey Allahım Yarabbim söylermisin benim türkçem ne zaman düzelecek?
Eskiden çok okursan düzelir derlerdi.
Bayağı bi süre roman okudum, biraz şiir kitabı okudum, sonra kanunları okudum, en sonunda gazeteleri de okudum ama faydası olmadı.
Şimdi bakıyorum da bunların hiçbiride düzgün türkçe kullanmıyor ki...
Gazeteciler sokak ağzıyla konuşup yazıyor, roman yazarları devrik cümleci (ki beni de öyle yaptılar),kanunlar eski türkçe hatta çoğu kelimeler türkçe bile değil.
Eee benim sonun ne olacak şimdi.
Bazen yazdıklarımın anlaşılmadığından şüpheleniyorum.
Sorunumun noktalama işaretleriyle ilgili olduğunu düşünüyorum ama emin değilim.
Bi de şu amalarla sorunum var.
Ya benim gözüme batıyor yada hakkaten dilime yapışmışlar  kurtulamıyorum...


Bu konuda fikri olan varsa beni aydınlatmasını önemle rica ediyorum...



0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea