Perşembe, Ekim 09, 2008

Aktütün İlköğretimokulu

zaman: 10/09/2008
Günlerdir televizyonda Aktütünü ve Aktütün ilköğretimokulu izliyorum.İnsanlar illada "burda neden öğretmen yok öğrenciler okumayacak mı" diye sızlanıyorlar.Haklılar da.Fakat gözden kaçan bişey var.Okulun hemen yanındaki karakolda 15 şehit verdik.Acımız tarif edilemez.Biz güvenliğimizi sağlamak üzere orda bulunan, ellerinde her türlü silah,araç-gereç,mühimmat olan insanların bulunduğu karakolda verdik o şehitleri.Şimdi hangi iyi niyetlilikle çocuklarımızı orda biraraya getiricez."Siz beşikteki bebeğe dahi acımayan pisliklersiniz.Ve biz kendi karakolumuzda tüm şartlar lehimizeyken bu kadar şehit verdik.Hatta bu karakolu güvenliğini sağlayamadığımız için taşımayı düşünüyoruz.Bununlada kalmıyoruz size hedef gösteriyoruz" mu diyecez?Bana çok yanlış geliyor...
Öte yandan bu çocuklarda muhakkak okumalı diye düşünüyorum.Bunun için gerekirse güvenli bir bölgede yatılı okul yapılsın yada taşımalı eğitime geçilsin...Milli eğitim bakanlığı bunu bi şekilde sağlayacaktır çünkü bu onların görevidir.
Her aklıma geldiğinde -Allahım nolur birisi bu çocukların güvenliğini hatırlasın diyorum.Umarım birileri beni duyar...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea