Cuma, Ekim 17, 2008

Tuvalette Sıra Beklerken...

zaman: 10/17/2008
Offf içine düştü yaa...Çıkamadı dingil... Başka bişey düşünmeliyim.Başka bişey...Fener şampiyon olur mu acaba.A.q ben donuma ettikten sonra olsa nolur olmasa noluurr.Ooff anaammm. Aklımdan çıkmıyor yaa.Olm fıstık gibi kızlar geçiyo onlara bak başka şeyler düşün.Aahhh kızım içme şu suyu fena oluyorum.İçmeeeee.Hay ben seniinn... Çıkamadı şurdan yaa.Lan olm tam da gecelere akacaktık olacak şey mi bu.Ama suç bende, salak kafam.Kızı kesecem diye kalkamadım ki masadan.Şimdi paçalarımdan süzüle süzüle geri dönünce aklım başıma gelir artık.Neyse dur biraz dans ediyomuş havası vereyim.Kıvıra kıvıra dansöz oldum anasını satayım yaaa. (E.O) -Tık tık tık (T.A) - (ıııhhhh)Dolu laaaynnn.Git başımdan.Zarttt .... Hassiktiiirrr...2010 a kadar çıkmaz olm bu.Şimdi sıçtık. Başka çarem kalmadı kapıyı biraz gözetleyip kızlar tuvaletine dalacam.Zaten içerisi tenha gibi görünüyor.Şimdi bir sağa bakalım , sonra sola ,sonra tekrar sağa kimse yok.Oooff dayanamıyom.Dal oğlum Cimşit. (E.O) - Aaaa sen? (E.K) - Evet ben (E.O) - Ne hoş demi? (E.K) - Sence hoşmu?Bayanlar tuvaletindesin.Bence İğrenç (E.O) - İğrenç mi?Bence sen iğrenç şey görmemişsin. (E.K) - Nasıl yani? (E.O) - (Şııırrrrr)Şekil 1-a yani :( (E.O=Kahramanımız Esas Oğlan, T.A=Tuvaletteki Ayı, E.K=Esas Kız)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Süpersin ya. Paçalarımdan süzüle süzüle birşeyler aktı gülerken.!

Dehşet bir yazı yani :)

Seyyah dedi ki...

paçalarından mı aktı :)))
ben size ders olsun diye yazdım. örnek mi aldın tabuhan :))

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea