Salı, Ekim 21, 2008

[Betül Demir] Kaçtım

zaman: 10/21/2008
Betül Demir yeni albümünü tamamlamış.Albümde Betül Demir'le yaptığı düeti dinleme imkanım oldu ve beğendim.Zaten Harun Kolçak'ın tüm deütleri güzel oluyor.Fanatiği olmamakla birlikte onu çok beğenerek dinlerim.Betül Demir'le de olunca tadından yenmez olmuş :) Şimdi onun size yeni şarkısını dinletmek istiyorum.Tabi sözlerinide vericem.Bu arada orjinal olmayan videoyu Hep/Yek Tv de izleyebileceğinizi belirtmek istiyorum.
En yeni şarkılar burda desem mi acaba :)
Fazla uzatmayalım.Keyifli dinlemeler.

Eliyle insan kendi sonunu yazar mı?
Bile bile düşünmeden aşka bunu yapar mı?
Ben gittim evet ama herşeyin bir sebebi var.
Yapma ne olursun dedi yüreğim bir bildiğim var...
Kaçtım senden kurtuldum mu?
Sen sandın ben unuttum mu?
Bana benden bir hayır yok artık
Pişmanım mutlu oldun mu?




Not:Ben bu şarkıyı ekleyeli çok oldu.Playera ne olduysa bozulmuş bi Allahın kuluda yorum yazıp bu çalışmıyor demiyor.Helal olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea