Cuma, Ekim 31, 2008

Murat Kazanasmaz

zaman: 10/31/2008
Bugün Ozan Konak'la Evrekayı dinlerken herzamanki gibi Murat Kazanasmaz yayına bağlandı ve yol durumunu verdi.
Saati denk getirmeye çalışırken yaptıkları muhabbete baktımda bu ikili bi radyo programı yapmalı bence.
Murat ses tonu olarak  müthiş derecede radyoya uygun biri.
Zaten djlerin geneli için sesi güzel ama kendini görünce hayallerimiz yıkıldı tarzı şeyler söylenir.
Bunu bildiğim için pek bi hayal kurmadım doğrusu.
Sonuçta ben de sesine bayılınan biriyim ve sesim görünüşüme beş çeker(gülüşüme asla).
Neyse beni geçelim.
Resmini araştırmaya karar verdim nette resmi çok fazla yok fakat benim gibi sesini beğenenlerin sayısı oldukça fazla.
İşte Karşınızda Murat Kazanasmaz :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea