Perşembe, Ekim 30, 2008

Ne Buldduummm

zaman: 10/30/2008
Koşun koşun toplanın ben ne buldum :)
Şuan acayip heyecanlı ve sevinçliyim ıssız adada vaha görmüş gibi oldum desem yalan olmaz.
Blogumla uğraşırken dedim ki hele interinetten bi kapak laf arayayım.
Nasıl olsa biri birine oturtmuştur lafı ben uğraşmayayım.
O anda bi site( ki bu google da bulunan ilk siteydi) gözüme çarptı.
Oğlanlar kızlara laf atmış ta kızlarda altta kalmamış da falan fıstık.
Tam kapatıyordum sağ alt köşeye baktım bunun üstüne 3 sayfa konuşmuşlar.
Allah Allah devamıda varmı acaba dedim.
Üşenmemişler bu konuda tam 8 sayfa laflamışlar.İlginç geldi.
Baktım akraksiyon matraksiyon falan ooo dedim bu mekan güzel :)
Anında kayıt oldum.
Oldumda anam site site değil labirent.
Haber mi okusam.Oyunlara mı baksam.
Makraksiyonlar zaten bitirdi beni :) ohhoo daha neler neler.
Evirdim çevirdim site sakinlerine nerden selam versem, araya kaynaşsam bilemedim. 
Merak ettiniz değil mi neresi bu site :)
İşteee açıklıyoruummm.

www.zekirdek.com

Deneyin.Öyle sanıyorum ki pişman olmayacaz.
Bişey biliyoz da söylüyoz demiii :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea