Perşembe, Ekim 30, 2008

Laleler

zaman: 10/30/2008
İşte Bir lale mevsimi daha geldi.Daha doğrusunu laleyi ekip çiçeğini beklemenin mevsimi.Umut mevsimi.Çoğu kadının aksine gülden hoşlanmıyorum.Hatta lalenin mevsiminin geldiğini düşünmek bile büyük bi mutluluk veriyor.Herzaman olduğu gibi aklıma laleler gelince önce resim araştırması yaptım ve güzel şeyler buldum.Genelde daha güzelini bulurum diye saatlerce arardım ama bu sefer çabuk beğendim sanırım.Bunda bu sitenin payı büyük tabi.Ayrıca sitede okuduğum bazı cümleler "vay bee ne çiçek sevmişim, ben neymişim" dememe sebep oldu.
Örneğin Lalenin kelime manası hilale ulaşmak demekmiş.İki satırlık bir de yazı var ama kimden alıntıdır bilemiyorum.












0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea