Çarşamba, Ekim 08, 2008

Seyyah'tan Blog Tanımlaması

zaman: 10/08/2008
Blog hayatımda yeni bir döneme geçiyorum. Ben bunun adına dök içini dönemi diyorum.bundan sonra hiç susmayan çenem blog yazıları olarak aktarıma geçecek. Madem akşam kadar herşeyi eleştiriyorum bunları blogumada aktarayım demi ama:)
İlk konum. BLOG
Nedir? Ne değildir?İçinde ne olmalı? Ne olmamalı?
Nedir?---> içinize sığmayan şeylerin dışa vurumudur.
Ne değildir?--->Çöplük değildir :P (aklıma ilk bu geldi ne yapayım)
İçinde ne olmalı?-->İnsan hayatına dair herşey.
İçinde ne olmamalı?--->Misal dedikodu olmasın. Olacaksa da kişileri değil olayları konuşalım.
Nasıl olmalı diye bişey eklenebilir mesela. Onada derim ki sıkıcı olmasın. Eğlenceli olsun.Kimse zorunlu olarak okumadığına göre merak uyandırsın ki takip edilsin.
kanımca ben bu işi kıvırabilirim.
Blog yazmak güzelde insana deli olduğunu çağrıştırabiliyo kendi kendinizle konuştuğunuzu deli olduğunuzu düşündürebiliyo :) Ama siz buna inanmayın. En azından ben inanmıyorum.
Ben bugün anladım ki blog yazmak paylaşmak fakat benim daha önce yaptığım gibi kopyala yapıştır değil.Bundan sonra yine alıntılar yapıcam ama altına mutlaka kendi yorumumu yapıcam. Yada bi yerden okuyup kendim anlatıcam.Böyle yapmak en doğrusu galiba.
Neyse bugünlük bu kadar hadi hayırlı olsun :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea