Salı, Ekim 14, 2008

Tv Tv Tv

zaman: 10/14/2008
Tv izlerken birtekşey düşünüyorum.Sağ üst köşede bi kutucuk olsa da bende her yayına yorum yapabilsem.

Seda Sayanı izliyorum Mehmet Yüzüak adında bir söz yazarı çıkmış.Eskiden çookk meşhur bi adammış ' Vaktiyle altın kaplama kaşık çatalla yemek yerdim, şimdi yiyecek yemek bulamıyorum ' diyor...

Be adam vaktiyle adam gibi kaşık çatal kullansaydında artan paranıda gün gelir lazım olur diye saklasaydın.Dostlarım nerde beni arayan soran iş veren yok diye sozlanıyor.Bakıyorum 50 sene öncesinin adamı.

Soruyorum kendime Müslüm Gürses,Orhan Gencebay,Sezen Aksu hala neden var?
Köşelerine çekilip paramı nerde yesem diye düşünmemişler.kendilerini yenilemiş, kendilerine yatırım yapmışlar.

Oflayıp pofluyorum içim sıkılıyor, kanal değiştiriyorum.

Pakize Suda İzol Aşiretinden Hamit İzol'la Konuşuyor.

Diyorki: Hamit Bey, bizde komşusu açken tok yatmak olmaz.Türkiye'de bu kadar aç insan darda zorda insan var.Siz Dolarları havaya savurup düğün yapmışsınız.Ne diyorsunuz bu konuda...
Hamit Beyin cevabı süper :)

Efenim eskiden biz ve bizim gibi aşiretler Suriyeden kaçak mermi getirtir düğünlerde silah sıkardık.Şimdi devletimizin parası yurt dışına çıkmasın diye havaya ' dolar ' atıyoruz.Hem merak etmeyin bunlar birer dolar.Düğüne gelen kişi sayısını havaya atılan dolara bölseniz kişi başına 10 dolar düşer :)

Ha bide laf arasında geçen "Bizim mütevazi düğünümüz" lafı var ki.Buna Türkçedeki tüm kelimeleri bir araya getirsemde yorum yapamam...

Sadece özür dilerim.Neden mi?
Biliyorum ki ben ve benim gibi bu konuyu eleştiren insanların tüm yorumları Bu zihniyetteki insanlar tarafından tek cümleyle yorumlanacak.

" Öyle bi düğün yaptık ki günlerce tüm televizyonlar söyledi..."

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea