Cumartesi, Kasım 15, 2008

[Ajda Pekkan] Flu Gibi Orjinal Klip

zaman: 11/15/2008
Ajda Pekkan süper şarkılarla dolu son albümünden bir şarkısına daha klip çektiğini duydum.
Flu Gibi benim albümünde en çok sevdiğim iki şarkıdan biriydi.
Ayşe Ersayın ve Deniz Akel yönetmenliğinde çekilmiş falan.
Neyse bi bakayım nasıl bir klipmiş dedim.Tabi bu düşündüğüm kadar kolay olmadı.
Önce Kral Tv'ye bakayım  yeni bir klip ya kesin orda dönüyordur dedim.
Ama ne mümkün, Kral Tv üç beş arkadaşla anlaşmış sanırım aynı şarkılar sabahtan akşama en az 50 kere dönüyor :)
Aynı nakarat hep aynı nakarat :)
Neyse nette bulurum ben dedim ne de olsa bi dünya video sitesi var.
Orda da ayrı bi komedi çıktı karşıma.
Yine işgüzar arkadaşın biri kendince bi klip yapmış ve orjinal klibi izleme imkanı olmayan herkeste bu çakma klibi orjinalmiş gibi yayınlamış,paylaşmış,elden ele dolaştırmış.
Tabiki araştırmacı kişiliğe sahip bünyem yılmadı aradı buldu.
Sizlerle paylaşmaktan dolayı gurur duyuyorum :)
Video YouTube dan alıntı oldu için izleyemiyorsanız burdan bakabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea