Cuma, Kasım 21, 2008

Vizyondakiler

zaman: 11/21/2008
Bu hafta vizyonda Osmanlı Cumhuriyeti,Destere ve Gomorra isimli üç film var.
Uzun zamandır beklenen Osmanlı Cumhuriyeti ile birlikte Peker Açıkalının başrolünü üstlendiği Destere de bir süpriz yaparak aynı gün gösterime giriyor.
Yabancı Film sevenler için de alternatif olarak Gomorra'yı sunuyoruz(Doğrusu filmin konusu ilgimi çekmediği,fragmanını da beğenmediğim için Gomorra'yı teğet geçiyorum)

Destereyi sabah haberlerinde Tv de gördüm ve çok güldüm.
'Oyun üle oynanmaz, büüle oynanır' lafı kopardı beni.
Mutlaka izlemeliyim diye düşündüm(ki herkesin böyle düşünmesi amaçlanmış anladığım kadarıyla)
Sonra blogumda bahsetmeden önce biraz araştırayım diye düşündüm ve bu yorumlar çok mantıklı geldi.
Filmi sonunu bilerek izlemek ve gerilirken gülmek düşüncesinin çokta mantıklı olmadığına karar verdim.Ne de olsa bir seri filmi olan Testerenin türk usulü.(kaba tabirle çakma Testere)
Zaten yorumlarda gördüğüm kadarıyla küfürle mizah yapılmaya çalışılmış.
Trakya şivesi ile de sıcaklaştırılmış ortaya karışık bişeymiş işte.
Neyse Size film Hakkında kısa bir bilgi verip fragmana ordan da Osmanlı Cumhuriyetine geçiyorum.
Yönetmen :Gürcan Yurt,Ahmet Uygun
Senaryo :Gürcan Yurt
Oyuncular :Erol Günaydın, Tuna Orhan, Peker Açıkalın
İlgili aramalar: destere fragman - testere - destere

Bu haftanın ikinci filmi Osmanlı Cumhuriyeti.

Şimdi filmin konusundan bahsedicem ama hepimiz konusunu biliyoruz.
Oyunculardan bahsedicem onu da biliyoruz.
Bence Arog'unda Osmanlı Cumhuriyeti'nin de bu açıdan hiçbir heyecanı, esprisi kalmadı.
Bilinmeyen bişey yok çünkü.
Üç beş ayrıntı için sinemaya gidilmez bence.
Ama filmi yapanlar Cem Yılmaz ve Ata Demirer olunca 'gel kardeşim bunlar anıracak' desen yine koltuklar boş kalmaz.
Neyse birazda filmden bişeyler anlatayım.Bildiğiniz gibi Türkiye Cumhuriyeti kurulmasaydı, Kurtuluş savaşı hiç olmasaydı şuan ne halde olurduk mantığıyla oluşturulmuş bi senaryo.
Yazan ve öneten Gani Müjde.
Oyuncular :Ata Demirer, Vildan Atasever, Ceyhun Yılmaz, Sezen Aksu, Sümer Tilmaç,
Fragmanı milyonuncu kez izleyip.Herkese iyi haftasonları,iyi eğlenceler dileyelim.
Bu arada Türk Sinema sektörü gelişti diyenlere bir soralım:
Biz bu hafta ne izleyecez?

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea