Pazar, Kasım 30, 2008

Tuna Tabu ve Ben

zaman: 11/30/2008
Başlığı görenler Tuna Tabu'yla benim düet yaptığımı düşünmesinler :)
Sadece çok özel bi ses.Belkide yüzünü görsem tanımam.
İçim sıkıldığında umudum azaldığında hep onu dinlerim.
Beni gerçekten tanıyanlar bilir uzun uzun onu dinliyorsam durum kötüdür.
Dünden beri yine dinliyorum.Hatta dinlemekle kalmıyorum...
İlk defa bi arkadaşım tavsiye etmişti.
Önceleri hep o arkadaşımı düşünürken dinlerdim.
Uzun zamandır kimse için yaş dökmezken o arkadaşıma ne çok ağlamıştım :)
Sonra benim için üzücü olayların sembolü oldu.
Ben tekrar dinlerken siz de dinlemek isterseniz buyrun...




Dayanamıyorum sözlerini de ekliyorum :)

Emanetti Sensizlik
Kör bir kuyunun en dibinde saklı sevdam
Yağan her yağmurun damlasındaydın
Neler gördüm neler yaşadım
Ben bir tek seni
Bir seni bulamadım..
Diz boyu kahpelik sevdam ayaklar altında
Aşk haram oldu bana gittin gideli...

Kahır keder beni terketmedi
Zalim kader ördü ağlarını
Yaşıyorsam eyer sebebi belliydi
Emanetti sensizlik....

Bir Resmin Bile Yok
Kim sevecek söyle
Benin gibi delice
Kim ağlar ki böle
Sonsuz bir bilinmeze
Gözlerimden bi umut
Seninle beraber gitti
kKalbimi sorma isyan etti

Artık yansın bu dünya umrumda değil
Kadere karşı koymak elimde değil
Senden bana hatıra
Bir resmin bile yok
Hasret sancından başka

Gel Ömrümün Sebebi
Çok değiştin birtanem
Benim biLdiğim sen bu oLamazsın
Gözyaşlarımı görmezLikten gelip
Sen sevdaya kıyamazsın
Aşk bu değil bu olmamalı
Gözler hep yaşla dolmamalı
Kalbim kırık, sevdam yitik
ELLerim boş kalmamalı
Gel bana ey yüce aşkı öğreten
Gel kavuşalım gözgöze yeniden
Benim sevdam başkasına haram
Gel ömrümün sebebi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea