Cuma, Kasım 14, 2008

[Ferudun Düzağaç] Söz ver

zaman: 11/14/2008
Bugün uzun zamandır dinlemediğim bi şarkı dinledim.
Müziği bile beni coşturmaya yetiyor.
Bana diyorlarki blogun müzik blogu gibi şarkılardan,şarkı sözlerinden geçilmiyor.
Şu şarkılara bi bakın yaa bunları es geçmek mümkün mü?
Dayanamıyorum yine bi şarkı, klibi, sözleri derken komple yayınlıyorum :)
Önce sözlere bakıyoruz.

İnanırdım duyduğum her söze, bir zamanlar saflık vardı
Şimdi yerim yok aldanmaya, bir hayat sıradanı kalbim
Bana bitmeyen bir tek şey söyle, söyle sonsuza inanayım
Bana nasıl seveceğimi anlat, aşk karlı yokuş yorulmayalım

Söz ver, durma öyle bana söz ver, bakışına kanmam artık, söz ver
Çok zor soru değil bu, hadi çöz ver, birlikte ölecek miyiz?

Hadi beni biraz heycanlandır, yüzüm gülmüyor çoktandır
Ben kaybetmekten çok korkarım, tüm alışkanlıklar çocukluktandır

Geleceksin, belki çok seveceksin
Zamanı gelince gideceksin
Bir keşkeye daha yer yok kalbimde
Birlikte ölecek miyiz?

Söz ver, durma öyle bana söz ver, bakışına kanmam artık, söz ver
Çok zor soru değil bu, hadi çöz ver, birlikte ölecek miyiz?


Dinledikçe aklım gidiyor :)

Ne güzel anlatmış.
Diyoki; eskiden çok sevdiklerim aldanmışlıklarım olmuştu ama artık yemezler.
Beni mutlu edecekmisin kaybetmekten çok korkarım beni hep sevecekmisin.
Sevmeyeceksen birlikte ölmeyeceksek hiç uğraşmayalım :)

Bide klip çekmiş Feridun amcam ooff offf






Bu da bonusu ;)



0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea