Cumartesi, Kasım 08, 2008

Delik

zaman: 11/08/2008
Bir adam evleniyor, karısıyla mutlu bir yaşamı var ama bir gün adam çalıştığı yerdeki arkadaşlarından karısının kendisini aldattığını duyuyor. Buna inanmak istemeyen adam, akşam eve dönünce kendisini rahatlatmak için karısına sorar;
- ''Sen beni aldatıyormuşsun doğru'mu''.
- ''Kesinlikle yalan ben öyle bir şey yaparmıyım hiç''.
Adam buna inanmıyor tabii. Bu arada adam çok iyi delik konuşturuyor yani deliğe ne sorarsa o cevap veriyor. Adam karısının arkasına eğilerek;
-"Ey delik söyle bana bugün sana kimler girdi. "der demez delik;
-"Bakkal, kasap, manav... "sayıyor. Bunun üzerine adam karısına boşanma davası açıyor. Karısı davadan önce bütün deliklerine orkit tıkıyor konuşmasınlar diye. Hakim,
-"Senin gerekçen ne, neden karından boşanmak istiyorsun?"
-"Karım beni aldatıyor hakim bey."
-"Kanıtla o zaman."
-"Ben çok iyi delik konuştururum, göstereyim" diyip karısının arkasına eğiliyor,
-"Ey delik söyle bana bugün sana kimler girdi?" ses yok kadın orkit tıkadı ya...
-"Ey delik söyle bana bugün sana kimler girdi?" yine ses yok adam tüm gücünü toplayarak,
-"Ey delik söyle bana bugün sana kimler girdi?" en sonunda hakim arkasından gelen bir ses,
-"Mübaşirrr!!!"

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea