Pazartesi, Kasım 10, 2008

Yeni Saatim ve Takvimim

zaman: 11/10/2008
Düşüngeçteki mim konusu üzerine Serzeniş meraklısı ve yabani kuzunun ortak blogları olan mutlulukguncelerini ziyaret ettim.
Sidebardaki müziği ve takvimi çok beğendim.
Özgün oluşları kanımı kaynattı resmen.
Sonra takvimlerini (ç)aldım :D
Müziği de bloga ikide birde girmek suretiyle dinliyorum.
Sonra nette gezerken bide ona uygun saat buldum of off çok mutlu oldum.
Yarın öbürgün bunları değiştiririm tabiki ama şimdilik beni mutlu etti :)
Bayılıyorum değişik şeylere:)

Ek:Yeni Mp3 Player ımı gördünüz mü? :)
Ay çok uğraştım bunla ama çok basitmiş yaa.
İçindeki şarkının orjinalini bulma derdi de cabası.
Helede benim gibi yabancı müziğe yabancı birisi için :)
Her önüne gelen bi versiyonunu yapmış oy oy oyy ömrüm bitti yaa...
Şimdi temam gözüme batmaya başladı.
Boşuna dememişler kadınlar önce bir toka alır sonra o tokaya uyumlu pantolon kazak ceket derken dünyayı ayağa kaldırır diye.
Neyse ben buna bi çözüm bulurum ;)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea