Cuma, Kasım 14, 2008

Mozilla Firefox Google Preview Eklentisi

zaman: 11/14/2008
Mozilla'ın Google Preview eklentisini benim gibi yeni keşfedenler hatta keşfetmemiş olanlar olabilir.
Tesadüfen bulduğum bu eklentiyi kısaca anlatmak istiyorum.
Google Chrome dan aşina olduğum sayfa ön izlemeleri burda farklı bi şekilde yapılandırılmış.
Google' da arama yaptığımızda sayfaların linklerinin yanısıra küçük birer de ön izlemeleri karşımıza çıkıyor.
Şekil 1-a :p


Sağ alt köşede bulunan GP tuşuyla önizlemeleri yönetebiliyorsunuz(kapatıp açabiliyorsunuz)


Benim dikkatimi çeken ilk şey Şekil 1-b ' de de görebileceğiniz gibi önizleme görüntülerinin güncel olmaması.
Blogumu arattırdığımda çıkan önizlemedeki temayı sadece deneme yaptım hiç kullanmadım.
Ama öyle çıkıyo işte.
Neyse Eklentiyi yapanların eline sağlık diyelim yinede.Sağolsunlar:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea