Pazartesi, Kasım 24, 2008

Issız Adam Film Müzikleri

zaman: 11/24/2008
Son günlerin tartışmasız en beğenilen filmi bir Çağan Irmak yapımı olan Issız Adam.
Ben izleyipte beğenmeyeni duymadım(Malesef ben izleyemedim)
Filmin kendisi kadar müzikleri de dikkat çekiyor.
Fragmanlarından hatırladığımız Ayla Dikmenin seslendirdiği Anlamazdın isimli şarkı herkesi bir anda kendine bağladı.
Filmin müzikleri 20 Kasımda  piyasaya çıktı.
70 li yılların hitlerinden oluşan bu albümün öne çıkan parçaları Michel Fugain'den "Una Belle Historie", Nil Burak'tan "Yalnızım Ben", Sibel Egemen'den "Yalnız Adam", Semiramis Pekkan'dan "Bana Yalan Söylediler" ve Hümeyra'dan "Tutsana Ellerimi" oldu.
İşte albümde yer alan şarkılar ve birkaç tane dinlemelik ;)
Ayla Dikmen - Anlamazdın
Funda - Çaresizim
Nilüfer - Son Arzum
Hümeyra - Sessiz gemi
Erkin Koray - Sevince
Nilüfer - Dünya Dönüyor
Sezen Aksu - Tükeneceğiz
Ayla Dikmen - Anlamazdın
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Sibel Egemen - Yalnız Adam
Nil Burak - Yalnızım Ben
Semiramis Pekkan - Bana Yalan Söylediler
Hümeyra - Tutsana Ellerimi
Aria - Issız Adam / Ana Tema
Aria - Sen Ordaydın / Ana Tema - Çello Versiyon
Aria - Sen Dizime Yattın
Aria - Elimi Tut / Ana Tema - Vokal Versiyon
Aria - Kulüpte 1
Aria - Kulüpte 2
Aria - İlk Sevişme / Piano Versiyonu
Aria - Beyoğlu / Piyano Versiyonu



0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea