Salı, Şubat 10, 2009

Ben Akıllanmam

zaman: 2/10/2009
Msn de sık sık kullandığım 'ben adam olmam, ben akıllanmam, ben ne zaman akıllancam' sözleri çığrından çıkıp bloguma ulaşmış bulunmakta.Belkide sıradan bir serzeniş gibi görünüyordur bilmiyorum.Ama benim için bir isyan...
Günlerdir kendime yeni tema arıyorum.Hepsi birbirinin aynısı gibi görünürken sadece sinir olmakla kalıp bi arpa boyu yol alamıyordum.Sonra geçen gece düşündüm.
-Hayatımdaki herşey düzgün de bi tek temam mı bozuk yani? (Tabiki hayır)
Sonra dedimki kendime; bu sefer armudun sapı üzümün çöpü demeden temamı seçecem.
Bunu dedikten sonra bir kaç saat daha tema arayışım devam etti.Ta ki kendime sözümü hatırlatana kadar.
Temaya karar verdim kodlarda sorun olup olmadığını kontrol ettim derken, rss iconunu değiştirmem gerektiğini farkettim ki asıl kabus burdaydı.Akıllara zarar bi süre rss icon aradım.Kendime hala inanamıyorum.O kötü,bu küçük,bu herkeste var, bunu bu kullanıyor derken.Bakmadığım site kalmadı.
Çıldırmadığım için Allaha şükretcem ama bu çıldırmamış halim mi ondan emin değilim.

Sonuç:
Hayatındaki önemli şeyleri değiştiremeyen insanların kılla tüyle uğraşarak dünyayı kurtardıklarını düşündüklerini,kendilerini nasıl kandırdıklarını anladım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea