Salı, Şubat 03, 2009

Blogtayiz Hep Yek'te

zaman: 2/03/2009
Blog kürenin benim için en güzel yeri olan Hep Yek'tesiniz.
Bundan daha güzelini bulamayacağınızı söyleyerek sözlerime başlamak istiyorum.
Blogumda kin, nefret, aşk ve ihtiras yoktur boşuna alıcılarınızın ayarıyla oynamayınız. :) Ama çok istiyorsanız tabiki oynayabilirsiniz bu sayede yarışmayı kazanmam kolaylaşır :)

Efenim blogumu tanıtmam gerekirse 5 oda bir salondan oluşup her yönden ısıtmalı ve esprilerimle soğutmalıdır :)Tuvalet ve banyom bulunmadığı için temiz gelmeniz rica olunur :)
Blogumda sigara içilmesi tehlikeli ve yasak olup, içmek isteyenlerin alt+f4 yaptıktan sonra sigaralarını yakmaları gerekmektedir :)
Rahatlık ana fikri altında küfür ve hakaret olmadığı sürece her türlü konuda saçmalanması serbesttir.

Şimdi biraz blog hayatımla ilgili bilgiler vermek istiyorum.
Hep Yek 1 Haziran 2008 de yayın hayatına başladı.İlk dönemlerini copy-paste blog olarak geçirdikten sonra blogcuforum la tanıştı ve hayatına renk geldi :p
Artık kendi duygularını anlatmaya, kendi yorumlarını yapmaya, özgün bi blog olmaya başlamıştı.
Çok badireler atlattı hatta çekemeyenlerin kem gözleri nedeniyle kapatıldığı bir dönem bile oldu.Meyva veren ağaç taşlanır mantığıyla dimdik ayakta kalmayı öğrendi.
Şuan maksat yeşillik olsun diye yeşilli bir temaya bürünmüş olmakla birlikte yarışmayı kazanamazsa morarmayı planlamaktadır.

Sidebarda blogtaki yazıların takibini kolaylaştıran klasik araçlarla birlikte müzik kutum bulunuyor.Sık dinlediğim şarkıları burda tutuyorum.Bu gün de sizin için bi şarkı ekledim.Her ne kadar hiçbirimizin tarzı olmasa da sözleri en uygun şarkı buydu...
Yazının altında göreceğiniz blog yazıları widgeti bugüne özel olarak ilk defa sizin kullanımıza sunulmuştur.Özelsiniz yani aklınızda bulunsun :p

Eğlenceli bir gece geçirmeniz için size sunulan imkanlarım alt bölümde beğeninize sunulmuştur.Fıkra sevenler 1'i ,Müzik dinlemek isteyenler 2 'yi ,Puzzle yapmak isteyenler 3 'ü tıklayabilir.Yok ben bunları sevmedim diyenler 4 'ü tıklasın lütfen ...

İşte böyle kategorize edilmemiş,herşeyin tadı kararında bir blogum var.
Erhanın da katkılarıyla temamdan soğumuş olsamda Bildirgeç te bugün farklılık yaratan temalar konusunda birinci sıradadır.
Benim söyleyeceklerim bu kadar.Hadi bakalım şimdi sıra sizde.Eleştirecek pek bişey bulabileceğinizi sanmıyorum ama neyse :P



For more widgets please visit www.yourminis.com

54 yorum:

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...

Temadan soğutmak istedim ablamın iyiliği için daha güselleri mutlaka vardır.Yarışma başladı şimdiden başarılar dilerim ablacım.

Tamkarışık dedi ki...

Merhabalaar

Seyyah dedi ki...

Hoş geldiniz :)

Seyyah dedi ki...

@Erhan
Teşekkürler

@Gülşah
Merhaba canım :)

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...

Hoş bulduk..
İlk yorumları yavaş yavaş yazıyorum.
Ziyaret widgetsi hoş durmuyor amacı güzel rengi uyumlu olsada tabiriyle kaba gözüküyor.

Tamkarışık dedi ki...

Aslında ilk başta yazını okuyunca gerçekten çok eğlendim. İşi çok fazla gırgıra vurarak yazmışsın. Tani alta eklediğin eklenti de güzel. Süprizini beğendim. Yalnız dün Erhan'daki temanın çabuk yenilenebilir olması sende baya zor. Ayrıca her yorumda şifre girme olayından dolayı da yavaşlicamızı düşünüyorum.

Ateş dedi ki...

Öncelikle merhaba Fatoş Hanım. Yazınızı yeterince keyifli ve misafirperver bulmuş bulunuyorum :P

Seyyah dedi ki...

@Gülşah yazıyı beğendiğine sevindim.Yazı gırgır olayınca bişeyler anlatmak zor oldu ve işin zevkli kısmı kayboldu.Onuda denedim yani ;)

Seyyah dedi ki...

@Tabuhan
beğendiğine sevindim :)

Ateş dedi ki...

Temayla Banner'ı pek bağdaştıramadım :S Sırıtmış bence.!

Tamkarışık dedi ki...

Yalnız tepedeki "Hep-Yek" yazısını yani daha doğrusu bannerını da değiştirmişsin ve çok hoş olmuş beğendim ;)

Ateş dedi ki...

Hala Türkçeleştirilmeyi bekleyen zavallı Linkler var :(

Seyyah dedi ki...

Bu arada Gülşah temayı bugüne özel olarak yeniemeyi de düşündüm fakat bişeyler unutup eksik olmasındansa eski olmasıdır diye düşünüp vazgeçtim.

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...

Tema kişiseL özgün yazılar için gayet hoş.Ancak yan menülerin kabalığı temayı bozmuş bence.İlk günden beri dediğim gibi temanı değiştirmen bence daha iyi olacaktır.Bunun dışında çoğu bloggerın dediği" temada müzik kullanmak ziyaretçi kaybına yol açar" sözüne katılmayarak bloguna yakıştığını söyleyebilirim.

Seyyah dedi ki...

@Tabuhan
onları bilerek Türkçeleştirmiyorum.Türkçe yazımların tam anlam karşılaması için bir kaç kelimeyle ifadesi gerekiyor bu da benim hoşuma gitmiyor...

Ateş dedi ki...

Sidebar biraz sıradan geldi bana. Eklenti yönünden renkli ama onlarda bana sanki buranın yabancı blog olduğunu hissetiriyor. Çok yabancılaşmışsın Fatoş Hanım (hıh).

Tamkarışık dedi ki...

Benim yorumum çıkmadı ya :P

Seyyah dedi ki...

Tema banner uyumu gördüğünüz gibi zevkler renkler tartışılmaz sözüne gidiyor.Gülşah beğenirken Tabuhan beğenmedi :)

Tamkarışık dedi ki...

Tabuhan'a katılıyorum. Çok fazla kod eklemek blogu yavaşlatır. Ayrıca dünkü olay burda da var. Meta tag tam olmamış

Seyyah dedi ki...

@Tabuhan
bugün bir çok blog gezdim.Olabilecekler bundan çok farklı değil.Anketi sevmiyorum.Dostlar vs. şeyler ayrım gibi geliyor.Sidebarı bilerek böyle tutuyorum.

Ateş dedi ki...

Bence blogun en büyük eksiği Kategorilerin olmaması.! Sürekli takipte olan bir okur için sorun olmaz ama normal bir ziyaretçi Blogda gezinme şansı bulamaz. Büyük bir eksik bu acilen düzeltilmesi gerek..

Tamkarışık dedi ki...

Saldırııın :P
Readmore ne işe yarıyor anlamadım :))) zaten yazı tam çıkıyor

Seyyah dedi ki...

@Gülşah
Meta tag işinden pek anlamadığımı söyleyeyim.Bu konuda ne dersen eyvallah yani :)
@Erhan
Yan menü kalabalık diyosan bi kere kendi blogunu aç bak gözün kalabalık görsün :)

Tamkarışık dedi ki...

evet Tabuhan'a katılıyorum. Kategori eklemesen bile etiketleri eklemelisin bence. Ayrıca arama kutusunu yukarı taşı. daha işlevsel olur ;) yalnız yeşili severim teman içimi açtı ;)

Ateş dedi ki...

Birde "Son Yazılar" bölümünün üst kısmı çok boş kalmış. Yazdığın cümle ise biraz yetim kalmış orda :)

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...

ay ablacım hemen saldır.Kaba dedim kalabalık demedim ya :(

Seyyah dedi ki...

@Tabuhan blogumu kategorize etme lütfen yazılar bir bütün halinde gayet mutlular :)Ayrıca search bölümü bu iş için orda duruyor farkındamısın :)

Seyyah dedi ki...

@Erhan kusura bakma canım 3 e 1 yetişmeye çalışınca yanlış okumuşum :)

Tamkarışık dedi ki...

Yalnız süprizinde :
"Eğlenceli bir gece geçirmeniz için size sunulan imkanlarım alt bölümde beğeninize sunulmuştur.Fıkra sevenler 1'i ,Müzik dinlemek isteyenler 2 'yi ,Puzzle yapmak isteyenler 3 'ü tıklayabilir.Yok ben bunları sevmedim diyenler 4 'ü tıklasın lütfen ..."
demişsin. Hani :P

Tamkarışık dedi ki...

bence bize yarım saat yetmicek :)))

Seyyah dedi ki...

@Gülşah read more bi işe yaramıyor Fakat işin güzel yanı bunu sadece senin gibi dikkatli okurlar farkediyor :)

Ateş dedi ki...

Fatoş: Search bölümü sadece merak edilen birşey aranmak istediğinde kullanılır. Kategoriler olsaydı ister istemez bütün yazılarına bir göz gezdirebilirdik. Anladın mı aradaki farkı ;)

Ateş dedi ki...

Gülşah'a katılıyorum. Ben 1 - 2 - 3 yada 4'e basıcak bir buton göremedim.

Seyyah dedi ki...

@Gülşah
son söylediğini anlamadım ne hani :)

Seyyah dedi ki...

1 2 3 4 ' e Link verdim buton olayı fazla abartı oldu :p

Seyyah dedi ki...

@Tabuhan
Öpüyorum seni :)

Ateş dedi ki...

Valla link olduğunu sen söyledinde anladım. İnsan daha bir anlaşılır yada gösterişli yapardı yahu :P

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...

Yazıların hoş ve zevkli olmuş ellerine sağlık (:

Tamkarışık dedi ki...

ohooho bende diyorum alttaki widgette bulcaz herhalde :P Neyse demek ki anlayamamışım.

bu arada yazılarını kendin yazıyor olman çok güzel. Her ne kadar sen yapmamış olsan da duvar kağıtları olayını takipteyim ;)

Seyyah dedi ki...

Dikkatli olun arkadaşlar.Mayın falanda çıkabilir illa uyarayım mı :D

Tamkarışık dedi ki...

Benden sana tavsiye. Sağ üstteki boş yeşil alana rss ikonunu ve linkini ekle ;)

Seyyah dedi ki...

@Gülşah gimp çalışıyorum Bundan sonra hepsi benim olacak evellah

Ateş dedi ki...

Misafire saygı gösterin Fatoş hanım. Eleştirilere açık olun lütfen :)

Seyyah dedi ki...

Rss tavsiyesi çok yerinde oldu.En kısa zamanda değerlendireceğime emin olabilirsiniz ;)

Tamkarışık dedi ki...

Tamam bekliyorum.

Ya harbiden bu yarım saat yetmiyo bana. Size yetiyor mu yahu? :)

Seyyah dedi ki...

@Tabuhan öpmek tehdit değilde sevgi gösterisi olarak yorumlansa diyorum.Sizi çok önyargılı gördüm :)

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ateş dedi ki...

Yazı içindeki 4. seçenek hoşuma gitti :)

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...

Misafirperverliğinden dolayı teşekkür ettim.Hoş bir inceleme oldu takipteyim iyi yazılar.

Tamkarışık dedi ki...

Çok güzel karşıladın bizi teşekkür ederiz ;) Yazın da hoştu. Bu toplantının da verimli bir şekilde geçtiğini düşünüyorum. Her ne kadar yarım saat yetmese de :P

Herkese iyi akşamlar. Yarın görüşürüz ;)

Ateş dedi ki...

Ana yemek zayıftı ama Tatlıyı çok beğendim. Teşekkürler Fatoş Hanım :) İyi bir akşam geçirdik sayende.

Seyyah dedi ki...

Katılımlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Yorumlarınızın yerini bulacağına emin olabilirsiniz.

TeknoMobi dedi ki...

Çok eğlenceli bir yarışma geçti. Hepinize teşşekkürler... Bakalım bu akşam nasıl bir ortam oluşacak!...

Seyyah dedi ki...

Ben teşekkür ediyorum Teknomobi :)
Gülşah ve Tabuhan neler yapacak merakla bekliyorum...

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea