Cuma, Şubat 20, 2009

Sinir Şeyler!

zaman: 2/20/2009
En sinir olduğum insanlar gülümseyerek yada ağzında yamuk bi gülücükle laf sokan tiplerdir.
Bi tarafları dobra dobra konuşmayı yemediği için güya şakaymış gibi yapar kendince size en ağır şeyleri söylerler...
Siz bunu şaka mı kabul etmeliyim,sert bi cevap mı versem, yumuşasam mı,şimdi tersleyecem şaka kaldıramayan insan olcam düşüncelerini bir bir gözden geçirirken.O genellikle susuşunuzdan da kendi gibi yamuk bi anlam çıkarıp konuşmaya devam eder.
Bu durumda genellikle önce 3 e kadar sayarım.Bildiğim kadarıyla sinir kontrolü için 10 a kadar falan saymak gerekiyor ama 10 benim için çok uzun,adam olana 3 yeter...Bu 3 saniyede hem kafamı topluyor hemde karşımdaki patavatsızlık yapmışsa düzeltmesini bekliyorum.
Sonraki tavrım karşımdakinin bittiği andır!!!
Önce gülümsemesinin söylediği sözlerin anlamını değiştirmediğini söylerim."Ben söylerim sende lafın altında kalırsın" diye düşünüyorsan çok yanılıyorsun derim.Son olarakta konu neyse ona dair en can alıcı cümleyi eğip bükmeden dümdüz söyler, olayı bitiririm...
Şimdi sıra ondadır.Bi tarafı adam gibi konuşmayı yemeyen o insan tipi alttan almaya beni yanlış anladın demeye başlarki ben çoktan seni tınlamıyorum tavrımı almış olurum.
Tak sepeti koluna herkes kendi yoluna anam.Naaşşş.Uza ense tıraşını göreyim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea