Pazartesi, Şubat 16, 2009

Bunlari Gormelisiniz

zaman: 2/16/2009
Yine ilginç tasarımlar paylaşan bi site buldum.Burda hepimize dert olan yüksek raflardan kitap vs. alma işlemine çözüm üretilmiş.Pratik çözümlere oldum olası hasta olan bünyem bu resmin arkasına düşüp saatlerce siteyi didikledi.Şimdi Size beğendiğim bi kaç şeyi göstermek istiyorum.
Önce kitaplığımız...
 
Bizim evlerde bu tarz şeyler neden bulunmaz bir türlü anlayamıyorum.İlla tabure yada sandalyeye çıkılmalı, denge  bozulup yere düşülmeli falan fıstık...
İkinci resmimizin çıkış sloganı "aranızda bu banyoda yıkanmak istemeyecek biri var mı?"
Bana direk yağmur altında ıslanmayı hatırlatan bu banyo insanı kesinlikle rahatlatacaktır diye düşünüyorum.Helede ilk resimdeki gibi bi manzaraya bakıyorsa değmeyin keyfime.
Sıradaki  resmimize soyulmuş soğan adını verdim.Ne akadar kullanışlı bilemem ama çok şeker bi tasarımı var.
 
  
Son resmimiz benim gibi unutkanlar için tasarlanmış bi eşya.Umarım işe yarıyordur.Tasarımın adı "Don't Forget".
 
Bi daha ki yazımda ilginç nevresim takımlarını yayınlamayı düşünüyorum.Adamlarda ne zevk varmış diyeceksiniz.Merakla beklemeniz dileğiyle...

4 yorum:

TeknoMobi dedi ki...

Kitaplık tasarımı gerçekten çok kullanışlıymış...

Hazal dedi ki...

Ya şu senin deyiminle "soyulmuş soğan" ne işe yarıyor ben anlamadım :).

Kitaplık fikri müthiş!Ama insan ağırlığına dayanır mı gerçekten bilemem.Biraz dengesiz gözüktü bana.Aman yani ayağımın altından hooooop diye kayı verirse ne kafa kalır ne göz :P.
Yine de içim giti be :D.

O küvet hele..!Öyle küvet için neler vermem!Çok da iç açıçı ayrıca.İnsana bir huzur veriyor sanki.Kim düşündüyse çok başarılı olmuş.Hem dekoratif,hem insanı mutlu eden cinsten

Seyyah dedi ki...

Soyulmuş soğan Koltuk canım :)Ne kadar istersen soyup içine oturuyorsun :)
Kitaplık fikrinde gerekli teknik ayarlar yapılmıştır sanırım.Yav kuş kadar canın var dert ettiğin şeye bak .Bırak bunları ben düşüneyim canımın içi :)
Alcam ben sana kitaplık falan çaktırma sen :P

Hazal dedi ki...

Sen de olmasın beni takan yok! Heyt be, Seyyah'ıma bak! Düşünceli insan ^^.
Hiç koltuğa benzetemedim ilk baktığımda xD! Bende bir sorun var sanırım. Ama oldukça konforlu duruyor aslında. Dur koltuğu da ben sana alayım. Sarın hanımefendiye ;)!

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea