Cumartesi, Şubat 14, 2009

Günün Anlam Ve Önemi

zaman: 2/14/2009
B.tan bi günün b.tan sabahından size sesleniyorum demeyi çok isterdim.Ama ayıptır yani ulu orta söylenmez böyle şeyler.Eş dost muhabbetinde kankalarınıza rahat rahat söylersiniz.
Neyse işte gece baktım saat 00:00 olmuş tarih 14 Şubatı göstermiş.Birilerinin sevgisinin diğerlerine zulüm olduğu güne girilmiş.Al başına bela...
Abicim aşık olmuş olabilirsiniz.Hatta adınız Valentine falan olmuşta olabilir ama siz çok sevdiniz diye bugün niye başkalarına bi zulüm olsun ki.Ha aşıksanız karşılığıda varsa zaten size hergün düğündür abartılmasının ne anlamı varki?Sevgiliniz size normal bi zamanda "beni sevdiğini ispat etsene" dese "yaa git işine kızım yaa bunun ispatımı olur" dersiniz.Ama tarih 14 Şubat olunca sıkıysa ispatlama.Es geçte göreyim seni..
Şimdi herkes içinden sevgilisi yok anlaşıldı diyor biliyorum.Sorun olup olmaması değil.Ben anneler babalar gününde de böyle düşünürüm.Hiç bi zaman da anneler-babalar gününde mutlu olamam.Siz anneler yada babalar günü kutlarken olmayanlar ne b.k yiyo biliyomusunuz?
Dünyadaki bütün kutlama günlerinin kaldırılmasını istiyorum.
Zaten günümüz şartlarında sevgi bile paraya bağlanınca Valentine'den etkilenen sonsuz aşk falanda hikaye oluyor.Niye? Çünkü sevginizin büyüklüğü aldığınız hediyeninkiyle orantılanıyor.Bir dal gül bile bulunmaz hint kumaşı oluyor.
Geçen hafta eşine gül almak isteyen abim gül bulamamış düşünebiliyormusunuz.Çünkü abimin sevgililer günü olmadan eşine gül alması yasak.Hey Allahım yaa hakkaten sapıtılası bigün.
Ha şimdi hala bugünü kutlamayı düşünen varsa buyursun.Çünkü o senede 1 gün kutlarken ben 364 gün ona nanik yapıyor olacam...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea