Çarşamba, Şubat 04, 2009

İlginç Dizaynlar: Gülümseyen Fincanlar

zaman: 2/04/2009

Kırkıncı defa yazı yazıp sildim, içim bayıldı resmen.
Söylemek istediğim şu ki: Yukarda görmüş olduğunuz iki gülen yüz aslında çok şeker çay fincanları.Çeşitli renkleri ve şekilleri var(Göz kırpan kızan vs.)
Kullanımları rahat mı bilmiyorum ama insana pozitif enerji vereceklerinden şüphem yok.
Tabiki bunları her zamanki gibi netten buldum.Aslında daha çok şeyler var ama malzemenin hepsini bigünde harcamak istemiyorum :)
Bugünlük fincanlar.Buyrun bakalım...
Bu da bonusu.Kahveniz sıcaklık derecesini tatmadan anlayın ağzınızı dilinizi boşuna yakmayın...

9 yorum:

PuCCa dedi ki...

o aşağıdakinden benim resimli var.. böyle içine sıcak birşey konulunca kabak gibi resmim çıkıyor.. Soğukken ise simsiyah oluyor :))

Seyyah dedi ki...

PuCCa abimde de kalpli malpli aşk kokanı var.Bana uzak şeyler olduğu için onu yayınlamadım :) Ama sen benimki aşk kokmuyo dersen resmini koyarız bloga :p

PuCCa dedi ki...

ahah resmim güzel olsa valla gönderirdim ama.. korku filmi bardağı gibi olmuş benimki.. sıcak suyu koyuyosun çığlığı basıyosun.. "anam bismillahh decaal" diye bardağı yere atıyosun ahah :Ppp
ne kadar klişe olsada sevgililer günü için düşünlebilir aslında.. ama üstekiler daha güzel bence...

Seyyah dedi ki...

Aslında aynı resmi bi hanım hanımcık bide çıldırmış gibi iki formda yapacaksın.Kupa sıcakken çıldırmış resim soğuyunca hanım hanımcık görünecek.Süper olur sevgililer günü halt yer onun yanında :)

pRncfRn dedi ki...

seyyah bana bunlardan alll!! :)

Seyyah dedi ki...

Alayım canım.SEn istersinde ben almam mı :)

Hazal dedi ki...

Ya o simle gibi olanlar ne şeker :).Türkiye de satılıyorlar mı?

ısıyla renk değiştiren kupaları,sihirli kupa adı altına piyasa
da bulubiliyoruz çok üşükr ^^.

Seyyah dedi ki...

Bizim sihirle büyüyle işimiz olmaz güzelim :p
ConConlu kupalar bozar bizi.
Smile satılıyormu bilmiyorum.Ama biraz reklam yaparsak kesinlikle sesimizi duyan olur :)

Hazal dedi ki...

Büyü caiz değil zati xD. Topluca çarpılırız sonra benden bilmeyin xD!

Conconlu kupa bozar bizi evet :P. Heyt ulennn!

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea