Pazar, Şubat 15, 2009

Yeni Yuzugum

zaman: 2/15/2009
Kadınların bir sürü uğuru takıntısı vs vardır.Benimde çok ilginç bi huyum var.(En azından bi başkasından daha duymadığım için bana öyle geliyor.)
Ben gerçekten içimden gelerek bi yüzük aldığımda hayatımda bişeylerin değişeceğine inanırım.Çünkü defalarca denedim ve hepsinde doğru çıktı.Bu cumartesi de sırf can sıkıntısından dolaşıyordum ki birden yüzük alma isteği duydum.Şimdi parmağımda bi yüzük var ve uzun zamandır olmadığım kadar neşeliyim.Bi süredir tanımlayamadığım sıkıntılarımın yerinde kocaman bi gülücük duruyor...
Ne kadar sürer bilmiyorum ama şuan kendimi çok mutlu hissediyorum.
Bu arada çok hoş bi şarkı dinliyorum Kıraç söylüyor eski bi şarkı ama süper.Ekleyimde sizde dinleyin bari :)
Şimdilik iyi geceler Türkiye...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea