Pazartesi, Ağustos 24, 2009

Ben naaapptım biliyomusuuuunnnn?

zaman: 8/24/2009
Bu cümleyi çok sık kullanırım.
Anlamı şudur:Senin de çok sevineceğin bişeyi sana çaktırmadan becerdim...
Bunu yazmak için tam 3 gün bekledim.Çünkü zamana ihtiyacım vardı.
Doğrusu kendime güvenim yoktu.Şimdilik beklediğimden daha kolay geçiyor (çok şükür).
Bende bunun rahatlığıyla sorumu soruyorum...

Ben naaapptım biliyomusuuuunnnn?


Sigarayı bıraktım efem.


Aslında sigarayı bırakmak için çok sebep bulunabilir.
Hatta çoğu insan sebep aramaz sağlığım der keser atar.Ben öyle yapmadım.Yani sağlığımı hiç düşünmedim.
Nasıl söylesem...
Defalarca izlediğim halde hiç bişey anlamadığım bir türk filmi der ki sevgi emektir.
Duruma bakılırsa bişeyler anlamışım aslında.
Ben sigarayı bırakmak suretiyle emek veriyorum sevgime.
Daha önce de diyet yapmak suretiyle emek vermiştim...
Aç kalmak insanı mutlu eder mi? Beni ediyor işte...


Konuya devam etmek canımı sıkacağı için burada kesiyorum.
Kesmeden önce de bloguma giren çıkanı uyarıyorum.
Burada sigara içmek tehlikeli ve yasaktır.
Kusura bakmayın ama bunu sağlığınızı düşündüğüm için yapmıyorun.Canım çeker falan uğraşamam yani...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea