Pazar, Ağustos 16, 2009

Kuş Olmalıydım

zaman: 8/16/2009
Bugün kuş olasım var.Dünde balık olmak istiyodum.Hayvan olcam sonunda kafaya koydum.
Çünkü insanlıktan pek bi hayır gördüğüm söylenemez.
Zor bi gün, bitmez gibi geliyor.Bitecek biliyorum.Bi gün silikleşecek şuanki üzüntüm.Hiç yaşamamışım gibi olacak.
Sonra bigün öldüğümde bedenim ufalanıp toprağa karıştığında ben bir çiçekte tekrar hayat bulduğumda bu çiçek kaktüsten başka bişey olmayacak.Koklayıpta mutlu olmasın insanlar.
İsyanım var üleeyynn :)

2 yorum:

sünter dedi ki...

Ama ben kaktüsleri cok severim:)Koklayamasam da bakar bakar mutlu olurum:)

Seyyah dedi ki...

Süntercim şimdi polemiğe girmenin alemi yok :)
Hoş zaten benim senle bi sorunum da yok.Ama olsun ben yine de kaktüs olcam.Olmadı kaynanadili olurum hiç olmazsa top gibi olmam.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea