Salı, Ağustos 04, 2009

Bolahenk Zamanı

zaman: 8/04/2009
Yaptıkları dizi müzikleri hepimizin dilinde olmasına rağmen ismi pek bilinmeyen bi gruptan söz edicem.BOLAHENK.
Zaten bende eşref saati dizisinden sonra keşfettim.Tutamadım ellerinden süper bi parçaydı bence.Orjinali nedir ne değildir derken buldum.Sonra baktım ki oo benim sevdiğim bi sürü şarkı da onlardan çıkmış. Gökhan Tümkaya' yı biliyodum diğer grup üyeleri de Nadir Göktürk, Deniz Bayrak, ve Erkan Gürermiş.

Bugün tekrar bolahenk krizim tutmuştu.Bu seferde baktım ki dizi film müziklerini bi albümde toplamışlar.
Bi köşeye atayım da dursun dedim.
(Dışarda bi yerde dinlemek isteyince kolay oluyor :) )












MusicPlaylistRingtones

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea