Perşembe, Ağustos 20, 2009

TSP (+18 Fıkra)

zaman: 8/20/2009
Temel iş için Paris'e gidiyor. İşlerini bitirip akşam uçagı ile dönmek istiyor.
Ama aksilik işte kaçırıyor uçağı.
Mecburen lüks bir otelin yolunu tutuyor. 150 Euro geceliği olan odada sabahlıyor.
Sabah erkenden resepsiyona uğrayıp çıkışını yapacak
 Bir bakıyor fatura 400 Euro olmuş.
 - Ne bu şimdi? diye soruyor.
 - Efendim servis ücretleri 100 Euro TKP ve 150 Euro HKP toplam 250 Euro, artı 150 Euro oda ücretiyle beraber 400 Euro.
- Neymiş bu TKP?
- Tenis Kortu Parası.
- İyi de ben kullanmadım ki.
- Kullansaydınız efendim. Tam 6 tane nizami tenis kortumuz var, sizler için...
- Ayrıca HKP de Havuz Kullanım Parası oluyor. Umarım severek kullanmışsınızdır. Tam 3 havuzumuz var, bunlardan 2 adeti de tam olimpik.
- Yahu ben havuz mavuz kullanmadım ki.
- Kullansaydınız efendim, hata ettiniz.
Temel bir kağıt ister ve 'TSP 500 Euro' yazar.
- Buyrun sayın resepsiyon bu hesaba göre bana 100 Euro borçlusunuz. Lütfen ödeyin borcunuzu ve acilen vedalaşalım.
- Affedersiniz, nedir bu TSP?
- Canım TSP, Temeli S..me Parası oluyor.
- Aman efendim, rica ederim. Hiç öyle şey olur mu?
Yapar mıyız biz hiç öyle birşey müşterilerimize.
- Yapsaydınız efendim. Kaldı ki tüm gece de müsaittim yani.

PS:Uyuz arkadaşımın biri mail atmış bana.Hoşuma gitti...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea