Cumartesi, Ağustos 29, 2009

Babaaaaaaa

zaman: 8/29/2009

Saat 18:30 da annem İstanbula gidiyor.Giden ben olmalıydım ama gidemedim.Çünkü babam izin vermiyo.
Hani babalar kızlarını çok severlerdi.Kandırdı bu millet beni yaa...
Aslında bizde kanka gibiydik.Ne oldu bize.
Şuan kendimi kankası sandığı kişi tarafından aldatılmış biri gibi hissediyorum.
Yüzüme gülüp arkamdan iş çevirmemiş olabilirsin hatta sana yalan söyleyen ben olabilirim ama yine de sen suçlusun baba!
Dostluk başka ticaret başka gibi bişey oldu.
Çok kötü bişey oldu.
Dün düşündüm de babam beni hakkaten seviyo ama çok üzüyo yaa.

Bu yazıyı 13 Ağustosta hazırlamıştım ama yayınlamadım.Canım öyle çok sıkılıyordu ki sanki hiç bir cümle içimdekileri anlatamıyordu. Şimdi sakin kafayla düşünüyorum da çok doğru yazmışım.
Hatta az bile yazmışım.
Şimdi sana neler söylemek isterdim bi bilsen baba...
Ooff yani ooff...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea