Cuma, Ağustos 07, 2009

Sorunluyum

zaman: 8/07/2009
Bugün kendime dert edecek bişeyler arayıp duruyorum.Bunu neden yaptığımla ilgili en ufak bi fikrim yok.Kah geleceğime üzülüyorum kah babam bana muhabbet kuşu söz vermişti almamıştı diyorum.Zaten istediğim kadar hızlı kilo veremiyorum, saçım da beğendiğim renk değil.Fotofrag makinamın parçası bulunmuyomuş muuşş...Sıyırmak üzereyim.
Sanırım içimde boşaltamadığım yoğun bi enerji var ve onu fışkırtacak yer bulamadığım için beni boğuyor.Böyle değişik bişey yapmak istiyorum.Mesela temizlik :)
Benim için değişik bişey valla.
Dolaplarımı döksem eşyaların yerini değiştirsem sonra toz falan alırım yazıktır onların da yeri değişsin :P
Bi de bugün alışveriş isteği duyuyorum.Gördüğüm herşeye para verebilirim.Aslında tatilden döndüğümden beri kıyafetim herşeyim var diye vitrinlere bile bakmıyodum ama bugün benimkiler geldi ya kıyafetimde kalmamış hayret :S

3 yorum:

ayci dedi ki...

nil karaibrahimgil: NEYIN VAR BUGÜN sarkisini tavsiye ediyorum :)

sünter dedi ki...

Aman sakin bu kafayla alisverise gitme,sonra bir sürü gereksiz seyle geri dönersin.
Anneligim tuttu uyarayim dedim:)

Seyyah dedi ki...

Nil Karaibrahimgil şarkısına bu kadar duygulanacağım hiç aklıma gelmezdi :)

Süntercim alışveriş yapmadım.Ama bugün işler daha fena.Homini gırtlak günümdeyim sanırım.

Diyorum ki acaba dün paramın hepsine alışveriş mi yapsaydım.En azından bugün onlar kalori olarak geri dönmezdi belki de :P

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea