Salı, Ağustos 25, 2009

Yeni Turk Filmleri

zaman: 8/25/2009
Oldum olası sinema hastasıyım.
Gerçi üniversite hayatım haricinde doya doya izleyemedim ama olsun.
Her hafta gösterimdeki filmler değişir değişmez gider en beğendiğimiz filmi izlerdik.
Zaten diğerleri güzel değil boşver onlara da gelmeyelim diye mırın kırın eder ama evde bir iki gece boş boş geçince şu diğeri de fena değil gibi der dayanamaz ona da giderdik.
Durumun vehametine göre en beğenmediğimiz filmi izlediğimiz zamanlarda olmuştur.
(Konuda geçen biZlerdeki zzz ev arkadaşım-kankim  Çiğdemden başkası değildir.)
Biz bu Çitosla hep 9:45 seansına giderdik.2 saat film izler sonrada yakındaki bi ciğerci de alırdık soluğu.
Gece gece ciğer yemenin tadı da başkadır yani.Belkide benim sevdiğim sinema değil ciğerdi :P

Neyse işte bugün mynete bakarkene yeni Türk filmlerinin havadisini gördüm.
İnşalllaaahhh doğru düzgün zamanlarda gösterime girerler de bende gidip rahat rahat izlerim.
Bu sene kim film yapmamış ki.
Hemen bi liste yapalım...
Eyvah Eyvah
7 Kocalı Hürmüz
Neşeli Hayat
Kanal-i-zasyon
Recep İvedik 3

Çıngıraklı Top
11'e 10 kala
Kıskanmak
Ejder Kapanı
Karanlıktakiler
İki Dil Bir Bavul
Gecenin Kanatları

Nasıl bi liste ama.Üstelik ne kadar aktör aktrist varsa hepsi de sahne de.Uğur Yücel, Gülse Birsel,Nejat İşler,Kenan İmirzalıoğlu,Berrak Tüzünataç,Nurgül Yeşilçay...
Ayyhh acayip heveslendim.İnşallah kurban bayramını falan beklemezler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea