Pazartesi, Ağustos 03, 2009

Oy Ben Şimdi Sevindim Kii

zaman: 8/03/2009
Allahım herkes ilkokul ortaokul arkadaşını bulur.Ben dibimdekileri buluyorum.
Ama insan dibindekileri bulunca çok seviniyormuş yaa.
Facebook en sevdiğim özelliği arkadaşlık isteğini kabul edince;
.....'nın arkadaşı oldun demesi  :)  (Cümle tam olarak bu muydu bilmiyorum ama çok güzel bişeydi.)
Resmileşmiş oluyor herşey.
Yarın öbürgün "hayır olmamıştım" diyemez.İspatı var :)

İçimde bi anda oluşan duygudan çıkardığım dersler:
1-Onu dibimde gibi hissediyormuşum bu çok hoşuma gitti.
2-Facebook bana .... nin arkadaşı oldun dedi.Bis arkadaşıs artık.Önceden neydik bilmiyorum belki de tanışmıyorduk :P
3-Aklıma ilk gelen şeylerden biri de "Allah sevindireceği kulunun eşşeğini kaybettirir sonra geri buldururmuş sözü" oldu.Önce bu söz uydu mu ki dedim sonra bu sözü hemen unutmalıyım yoksa bu sefer hakkaten ayıp olabilir diye ekledim ve artık hatırlamıyorum...

Ps:Eminim o kendini bilmiyordur ve merakından çatlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea