Çarşamba, Aralık 03, 2008

Alınganlaşıyorum Kardeşim...

zaman: 12/03/2008
Haberleri izlerken içim cız ediyor bugünlerde.Okuduğumuz, izlediğimiz, dinlediğimiz biçok haberde İstanbul'u Ankara'yı ve tatil yörelerini görüyoruz.
Fisko birliği fındık fiyatlarını görüyoruzda Zeytin bi çok ilde gelir kaynağıyken ne alemde, fıstık ne oldu kimse konuşmuyor.Doğu illeri için sadece terör olaylarını, birilerinin oraya yardım götürmesini duyuyoruz.Hep yazık acınacak haldeler bizim gözümüzde.
Bir çok konuşmaya şahit oluyorum.'Nede olsa doğulu' tarzında kelimeler geçiyor.Açık açık küçümseniyorlar.
Bi adama kırk kere deli derseniz deli olurmuş.Bu insanları bu tarz laflarla dışlamayalım diyoruz 'aaaa asla, olur mu öyle şey, bizim için vatan toprağının her yeri aynı' diyorlar.
Belki içimizde böyle bir fikir yok.Ama laflarımızdan anlaşılıyor kafamızdaki kalıplar.
Düşünüyorumda Ardahanlı yengemin arkadaşları Abim Gaziantepli diye bi doğuluyla evlenecekmisin yani demişlerdi.Gülsem mi ne yapsam bilemiyorum :)
Bu konudaki en olumlu cümleler bile.Doğudan çıkan şu kişi bunu başardı diye oluyor.Bu bile güzel aslında ama benim aklıma ilk gelen bu adamın doğulu olmak dışında vasfı yok heralde oluyor.

Çok doluyum ama kimseyi de incitmek istemem.Anlatmak istediğim anlaşılmıştır heralde...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea