Perşembe, Aralık 04, 2008

Çok Güzel Bi yazı Yazmak İstiyorum...

zaman: 12/04/2008
Büyük baskı altındayım.Çok beğendiğim bişeyi anlatmak istiyorum ve sanırım ne yazarsam yazayım benim için yeterli gelmeyecek.

"Mutluluk, gerçek aşkı beklemek ya da aramakta değil, yaratmakta!"


Cümlesini okuduğumda içimde şimşekler çaktı sanki.Mutluluğa aşka dair o kadar çok cümle duymuşken, şarkılarda bile aptal saptal şeylere süper derken bu cümle beni çok etkiledi.O an keşfedilecek daha bi sürü şey olduğunu anladım.Okumaya devam etmek lazımdı.

Devam ettikçe ve kadar kendine özgü, özgür ve saf bişey olduğunu düşündüm.
Sonra önerdiği bi şarkıyı dinledim.

Sözleri şöyle:

sen uyurken dünyanın en güzel filminden daha güzel olanı izledim ben.
sen uyurken kirpiklerini saydım, seni sevdiğimi fısıldadım duymadın sen
sen uyurken seni izlemek mistik bi düş kendimi evde hissetmek
sen uyurken durdu dünya kayboldu onlar. gün ışığı vurdu yüzüne sonra, yabancıyız yine biz...

Tabi bununla da bitmedi.Okudum okudum okudum.Bir roman olsaydı belkide bu kadar uzun okuyamazdım.Ama akıcıydı.
Şimdi düşünüyorumda dün okuduğum bir başka güzel yazıyıda onun sanıp hafızama öyle yerleştirmişim
.Bunu ancak o yazmış olabilir diye düşündüm sanırım.(Alıntı yapmak için blogunda  bulamadım da :) )

Şimdi bu mühim şahsiyeti tanıtayım.
Doğrusu kimdir nedir bilmiyorum.Ama benim için tanımak nerde oturur adı nedir yaşı kaçtır sorularına verilen cevaplardan çok öte bişey.
Hani desti izdivaçlarda diyorlar ya elektrik aldım senden   pRncfRn's :)
Onu Acrobat Reader da bloglarıtakip ederken  en çok önerilenler kısmından buldum ve can sıkıntısından tıkladım 'bu ne ki' diye :)

Kendime Seyyah demem belkide bundan...
Bi tık'la beni çok etkileyen sözler okudum çok başka bi insan tanıdım ve o çok başka bi insanı tanıtıyorum :)
Belki dünyaya çok fazla şey kazandırmıyoruz ama o benim yüzümde içten bi gülümseyişe sebep oldu.
Teşekkürler pRncfR's .Her şey için çok teşekkürler :)

Not:Yukarıda önerilen şarkı (sözlerini okuduğunuz dinleyemediğiniz) Camilla ve arkadaşlarının yada onun gibi bişey bu konuda tam bilgim yok doğrusu.Araştırdım ama pek anlayamadım.Kusuruma bakmasınlar...

6 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Çok teşekkür ederim Seyyah...
İyi ki bir selam verdin ve çok güzel bi yazı yazmışsın gerçekten.
Çıkar olmadan hatta getirisi olarak birşeyi yapman gerçekten çok hoştu.
Ben teşekkür ederim herşey için :)
Sevgiler.

Arda dedi ki...

bir "Selam" da benden o vakit selamunaley.com
bu güzel ilişkiler için tebrik ediyorum sizi :PP
bi de pırıncıfırın;
her şey*
bir şey*
d.

Adsız dedi ki...

Evet güzel bir blog. Sadece bir resim vardı o da olmasaydı süper olcaktı. İçim cız etti :(

Bu arada o söz harbi süpermiş de yaratma işi zor bea :)

Seyyah dedi ki...

Herkese selamlar :)
@ Tohum
İyi dileklerin için teşekkür ediyorum.
@Tamkarışık
Bizde iş yok napalım.Kabul etmek lazım :)
@pRncfRn's
sadece ":)" yapmak istiyorum.Beni anladığını düşünüyorum...

Unknown dedi ki...

prens iyidir aga : )şarkıda camillanın evet.
ben can

Seyyah dedi ki...

Memnun oldum Can.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea