Pazartesi, Aralık 22, 2008

Komediye Bakın

zaman: 12/22/2008
Almanyada eşinin ikiziyle aşk yaşayan kadının çoğunun kimden olduğu saptanamıyor diye bir haber okudum ve hayretler içinde kaldım.
Kadın tren makinisti olan Adnan isimli adamla evleniyor.Sonra makinist eve ekmek getirecem diye şehir içi şehir dışı durmadan açlışırken, maddi durumu iyi olmadığı için abisiyle yengesi(!)nin yanına taşınan Agon'la bu kadınceğiz bir taraftan adamın parasını yerken bir taraftanda birbirlerini yiyorlar.Yanlış seçim yapmışım mutluluğu Agon da buldum diyen kadın önce kocasından boşanmıyor tabi.Bu arada bir çocuğu oluyor.Tabi sonradan yasak aşk meydana çıkıyor.Yalnız küçük bi sorun var.Çocuğun babası kim bilen yok.Adnan ben hep şehir dışındaydım diyor ve olayı mahkemeye taşıyor.DNA testi yapılıyor.Profosörler ölçüyor biçiyor %50 ihtimal var, genetik yapıları o kadar benzerki biz bişey diyemeyiz diyorlar...
Şimdi bu Adnan hem karısıyla ikiz kardeşine bakcam diye çalıştı, hem onun parasını çatır çatır yediler, hem iki kere sırtından vurulmuş oldu, hemde onun olup olmadığını bilmediği bir çocuk için nafaka ödüyor.
Ah ilahi adalet aahh...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea