Pazartesi, Aralık 15, 2008

Senden Vazgecmedim

zaman: 12/15/2008
Bir derdi var gönlümün o da sensin
Ne gelirse başıma aşktan gelsin, senden gelsin
Aşk kolay olanı sevmez ki ben en zorunu seçtim
Ben aşkı bildim
Bırakıp gittin diye zannetme ki senden vazgeçtim
Ben aşkı terk etmedim
Sen bende benden fazla, ben kalmadın ki bana
Ölene kadar sana, aşığım anlasana


Bir derdi var gönlümün o da sensin sensin….
Ne gelirse başıma aşktan gelsin, senden gelsin


Aşk kolay olanı sevmez ki hiç
Ben en zorunu seçtim aşkı bildim
Bırakıp gittiğin günden beri
Ben senden vazgeçmedim
Ben aşkı terk etmedim..


Sen bende benden fazla
Ben kalmadın ki bana
Ölene kadar sana
Aşığım anlasana…


Not: Ses kaydı iyi değil ama şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim...
İzleyemeyenler burdan buyursun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea