Cumartesi, Aralık 06, 2008

Laleler

zaman: 12/06/2008
Sonunda sesimi duydular...
Çiçekler içinde en çok laleyi severim.İstanbulda ve diğer bir çok ilde meydanlar lale ile dolduruluyorken hep ümitle bekledim.Yakında bu furya Gaziantepe de gelir dedim.Bekledim bekledim tık yok.
Halbuki benim için süper bişeydi.Nereye baksam lale görecek olmam yada kocaman bi lale bahçesinde geziniyor olmam.Ooff yani en kötü günümü hayatımın en güzel günü dahi yapabilir.Hayali dahi güzeldi ama olmadı.Sonra kızmaya başladım sırf bunun için Belediye Başkanlığına gitmeyi düşündüm.Tamam şehrimiz güzel her tarafta çiçekler yeşil alanlar var(hemde bir çok ili kıskandıracak kadar)Ama niye lalemiz yok yaa.Neyseki bugün aldığım duyuma göre bu sene bizde laleleniyormuşuz.Hemen yarın etraf lale dolacakmış gibi heyecanlandım.
Aslında her sene kendime bi lale soğanı alırım.Yakınlarımda bana getirirler.Ama ben lale yetiştiremiyorum ne yapayım.
Öyle çok seviyorum ki sıcak mı oldu, soğuk mu vurdu, suyu mu az, sevgisiz mi kaldı diye diye dırdırımla öldürüyorum caaanım çiçeği :)
Ama yılmayacam.Önümüzdeki günlerde 3 lale soğanı geliyor bana.İnşallah bu sefer beceririm.

8 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Ben de onu diyecektim, yani kendi laleni dik Seyyah! Evet, en güzeli bu değil mi zaten? :)

Seyyah dedi ki...

Her sene dikiyorum.Hem soğanını alıyorum hem açmışını ama olmuyor :)Normalde lale bir kez alınır soğanı hersene kendini yeniler.Gel gör ki olmuyor.Ne yaptıysam olmadı.

TOHUM dedi ki...

bunun soğanı yeniliyorsa biz de alalım yau :PP

Seyyah dedi ki...

Lale açacak olan o sevgili soğanı yemek kelimesiyle aynı cümlede kullanma noolluurrr :)

TOHUM dedi ki...

döneri arasına falan? hadi bea :DD

Seyyah dedi ki...

Zorlama lalemi yedirmem sana! :)

TOHUM dedi ki...

hem nergis daha güzel bir çiçek değil mi be? en azından isim olarak :}

Seyyah dedi ki...

Nergisin kokusu güzeldir ama lale özeldir ;)
Sen nergisi sev ben lale seviyorum banane :)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea